dilluns, de juliol 28, 2008

LA MEVA ENEMIGA PÚBLICA NÚMERO 1: L'ASPIRADORA


Avui sóc jo qui escriu, la Peludeta. Estic ben "acollonida". Aquesta meva "mami" només fa que anar l'aspiradora i estic cagada, em fa una por!!!!
No se li va ocórrer res més, que un dia passar-me l'aspiradora per sobre el llom i des d'aquell dia no la puc ni veure a aquesta cosa rara que fa soroll. És sentir-la i ja m'amago!!!!!!!!!!

No s'espatllarà no.....


______________________________________________________________________

Ho soy yo, Peludeta, quien escribe. Estoy "acojonadita". Esta "mami" mia, no hace más que pasar la aspiradora i estoy cagadita. Me da miedo!

No se le ocurrió otra cosa que un día pasarme la aspiradora por encima del lomo y des de áquel día no la puedo ni ver a esta cosa rara que hace ruido. Es oirla y esconderme!!!

No se romperá no......

4 comentaris:

montse ha dit...

Ufff, Peludeta!! A la teva mestressa de tant estudiar se li deu haver escalfat el cap, jejejeje!! A qui se li acut passar l'aspirador damunt teu!! Ara que jo en conec un que se li va mullar la calculadora i va posar-la al microones. Imagina't els focs d'artifici que va muntar. Sort que tú no has sortit escaldada de l'experiència.

Esther ha dit...

A la Gaïa no l'hem "aspirat" mai i també li té una mica de por (abans pànic, però s'hi ha anat acostumant a poc a poc). De fet, li fa por l'aspirador, la màquina de depilar, el secador... tot el que faci soroll, excepte el ventilador, això no li fa por, veus? S'hi espatarra davant i es queda adormida, jejeje

laura "la mama de la vivi" ha dit...

uissss ¡¡¡¡ i perque no saveu que és treure el desodorant, la vivi només veure el pot, es igual que un gat, surt per potes. Aixó dels sprays.....

Unknown ha dit...

jejejejeje!!

A mi em van passar per sobre el "mocho" un dia que "diuen" que no em vaig portar bé (però no és veritat, eh?)