dilluns, de desembre 24, 2007

BONES FESTES/FELICES FIESTAS


Tota la família us desitgem unes molt bones Festes! Tot i que en aquesta foto hi falta una de les nostres nenes, que ben segur des d'allà on sigui us ho desitja de tot cor també.

Siusplau no abandoneu animals i sobretot no consumiu i consumiu sense cap tipus de control. No val la pena! El Nadal no es això, no és consumir.

________________________________________________________________________


Toda la família os deseamos felices Fiestas! A pesar de que en esta foto falta una de nuestras niñas, que seguro que desde donde esté os lo desea de todo corazón también.

Por favor, no abandoneis animales y sobretodo no consumáis y consumáis sin ningún tipo de control. No merece la pena!! La Navidad no es eso, no es consumir.

4 comentaris:

laura "la mama de la vivi" ha dit...

Bones festes familia.
encara que no ens coneixem en persona, mitjançant aquest mitjà, estem tots molt a prop, hi han uns peluts que ens uneixen.

Petons des de Terrassa

montse ha dit...

Esteu tots molt guapos!! Bones Festes i un millor 2008!

Unknown ha dit...

Que bé!! Guau!!!!!
Jo també us vull felicitar per aquestes festes!!.

Diuen els meus amos que volen anar a les vostres terres algun cap de setmana dels mesos d'hivern. M'agradaria fer-vos una llepada amistosa.

Bon any!!!

Guau!!!!!

Unknown ha dit...

Veig que no m'heu posat al vostre blog, snif, arff, que no m'estimeu??

Jo sí!!!

Una llepadeta!!