diumenge, de desembre 09, 2007

5 mesos sense la PRINCI / 5 meses sin PRINCI



No hi ha ni un sol dia que la nostra mami no pensi en ella. Nosaltres sabem que encara està molt trista i per això intentem animar-la. La Princi va morir el dia 5 de Juliol de 2007 :(
Però amb les nostres bestieses la nostra mami riu i això ens encanta!

_____________________________________________________________________


No hay ni un solo día que nuestra mami no piense en ella. Nosotros sabemos que todavía está muy triste y por eso intentamos animarla. Princi murió el 5 de Julio de 2007.
Pero con nuestras trastadas mami se rie y eso nos encanta!

4 comentaris:

montse ha dit...

Gemma, reina, no sé què dir-te. Entenc la teva tristesa, però tens dos gossos fantàstics i una bonica història amb la Princi. Tant de bo tots els gossos abandonats tinguéssin la mateixa sort que la Princi, de trobar una família com la teva, que l'ha estimat i l'ha cuidat tant. Una abraçada guapa!

laura "la mama de la vivi" ha dit...

El temps tot ho cicatritza, pero es cert que per molt temps que passi, sempre hi ha un reconet, per els que ja no hi son.

Anims, Gemma, que els altres peluts et necessitan.

Amanita ha dit...

hola Gemma guapa, no estiguis trista, tot i que el Nadal fa posar melancòlic...T'entenc perquè a mi m'ha passat. La meva gosseta Gina(bulldog foto-blog) era més que el que la gent entent per animal de companyia, era la meva amiga i companya... ÀNIMS!!!!

per on passejes els bitxos, podem fer un rencuentro un dia d'aquests... a veure si es fan amics amb el meu Roqui, que pobret la setmana passada el vaig haver d'operar...

BONES FESTES PER SI NO ENS PODEM VEURE!!!
GEMMA (OLOT)

Gemma ha dit...

doncs Gemma, jo passejo per Besalú, però podem quedar un diumenge al matí si vols. En Gordi i la Pelu segur que estaran contents de fer noves amistats!!!