dijous, d’octubre 11, 2007

Nova inquilina per 3 dies!




Doncs si, tenim a casa la Xura, la gosseta del "jefe" del nostre papi.
Jo, la Peludeta, m'ho passo bomba amb aquesta petita, només juguem i juguem, però en Gordi està ben mosquejat, ho noto. Ens mira d'una manera que.......

Us deixo unes fotos de nosaltres dues, i una altra d'en Gordi que fa una cara.....




______________________________________________________________________

Pues si, tenemos en casa a Xura, la perrita del "jefe" de nuestro papi.
Yo, Peludeta, me lo paso bomba con esta pequeña, jugamos y jugamos, pero Gordi está un poco mosca, lo noto. Nos mira de una manera que.....

Os dejo unas fotitos de nosotras dos y otra de Gordi que tiene una cara......

8 comentaris:

montse ha dit...

Però què us passa a tots? La Vivi té un ocupa al pis i ara veig al vostre blog que vosaltre també! Doncs mira, si algún dia he de marxar ja sé amb qui puc deixar els meus gossos, jejeje!

Gemma ha dit...

doncs si, ja ho veus, la familia augmenta encara que sigui per pocs dies!!!
la veritat és que la Peludeta i jo som molt bons jans eh!!!

laura "la mama de la vivi" ha dit...

jejejeje, si si, i en Teddy es va quedar 5 dies dormint i tot, perque la seva màma va marxar de vacances, joer, i no veieu com roncava el tiu ¡¡¡¡ i tots 4 apinyats a l'habitació.
Dons ja ho saveu, si la vivi dona el seu vist i plau, no dubteu en deixarnos els gossos ;)

Janina ha dit...

Per fi us he trobat!

Renoi, Gemma... no em voldríes a mí d'okupa per uns díes?

Amanita ha dit...

HOLA GENT!
EM DIC GEMMA I M'ENCANTEN ELS GOSSOS I GATS... VISCUT A OLOT TAMBÉ I VOLTANT PELS BLOGS M'HE TROBAT AMB VOSALTRES...
A VEURE SI UN DIA ENS VEIEM PER OLOT MENTRE PASSEJEM AMB EL MEU ROQUI!

US FELICITO PER SER TAN BONS AMB ELS ANIMALS! M'HA AGRADAT MOLT SABER QUE HI HA ALTRA GENT COM JO A QUI LI AGRADEN LES BÈSTIES!

GEMMA ROS

Gemma ha dit...

hola janina!!!!
doncs si vols venir hi ets convidada!!!

escolta, Gemma, a veure si ens veiem, nosaltres estem a Besalú!!!
tu no tens blog??

Unknown ha dit...

Hola Gordi i Peludeta!! Sóc l'Idèfix i us he vist en una altre blog. He visitat el vostre i em sembla força interssant. Us he posat com AMIGUETS. i aprofito aquesta presentació per dessitjar-vos un BON NADAL!

http://idefix-poletonix.blogspot,com


GUAU

Gemma ha dit...

Hola Idefix, moltíssimes gràcies per passar per aquí.
Ja hem anat al teu blog i t'hem deixat un missatget