diumenge, d’agost 03, 2008

TROBAT GOS JOVE AL PARC BOSC DE FIGUERES


Siusplau, ahir anant de marxa a Figueres vam trobar aquest gos tan maco, jove, manyac, i amb molta ansietat per separació. Només dir-vos que hem arribat a les 5 i no ens ha deixat ni dormir!!!

el tenim a casa, però d'aquí uns dies marxem de vacances i no el podrem guardar. No el volem pas portar a la protectora. Demà penjarem cartells a la zona on el vam trobar i mirarem si porta xip. Ahir el veterinari no ens va voler atendre.... :(

Ajudeu-me a fer difusió a gent que coneixeu de fòrums o de Figueres. Gràcies.
Si teniu alguna idea d'algun diari també on posar anunci.....
gràcies

Gemma 655071987-972590606 gemmacorominas@gmail.com

10 comentaris:

montse ha dit...

La idea dels cartells és bona, perquè si els amos l'han perdut segurament l'estaran buscant per allí. Jo donaria avís a la policia de Figueres i a la protectora, no fos cas que els amos n'haguéssin denunciat la pèrdua i, evidentment, còrrer cap el veterinari per veure si porta xip, que si és el cas pot facilitar molt les coses. Molta sort!! Informeu-nos de com va el tema.

Gemma ha dit...

avui a la tarda el porto al veterinari i si no té xip començo a posar cartells.
ja vam donar avís als 2 bars que hi ha per la zona i també vaig trucar a la policia però ningú havia denunciat res. I a la protectora hi trucarem avui, ahir no agafaven telèfon.
També he pensat posar cartells a tots els veterinaris que sé que hi ha i a les botigues de coses per animals.
per cert Montse, tens mail siusplau? em podries escriure a gemmacorominas@gmail.com? et voldria comentar una cosa, que em preocupa
gràcies!

Esther ha dit...

També he posat la info i la foto al nostre blog, i si voleu penjar l'anunci a la pàgina que us vaig dir, ja sabeu. Molta sort en la recerca dels seus amos. Per cert, tinc una companya de feina que ñes de Figueres i ja li he dit que doni veus ;)

Gemma ha dit...

gràcies Esther! si em pogués ajudar a penjar cartells un cop sàpiga si té xip o no
merci guapes!!!

Esther ha dit...

Això està fet, només m'has d'enviar els cartells per mail i jo li donaré uns quants perquè els reparteixi pel barri ;)

Gemma ha dit...

Esther, quin és el teu correu??

doncs aquest petitó no té xip, per tant, deixaré passar uns 15 dies i si no, doncs estarà en adopció, no em queda més remei.

Gemma ha dit...

estic bastant desanimada, he posat cartells a tots els veterinaris de Figueres i botigues d'accessoris per animals, i res, ningú el reconeix. Això és una merda!!

demà posaré rètols pels supermercats i per la zona, però a figueres no deixen posar cartells als fanals, i al parc n'hi ha ple pel voltant

perdoneu, però no és un bon dia. estic desesperada, no sé pas què faré amb aquesta preciositat

Esther ha dit...

El meu e-mail és esthergaia@gmail.com (si fas click a sobre del nom de la persona que fa el comentari, apareix el seu perfil, i allà trobaràs el seu e-mail, sempre i quant hagi decidit mostrar-lo, és clar). Pel que sé, et temps legal des de que trobes el gos fins que el pots donar en adopció són 20 dies (pel que sé del Bu Bup, en cas de particulars potser funciona diferent). A veure si tenim sort i trobem el seu amo!

Esther ha dit...

Avui li he donat els cartells a la meva companya. M'ha dit que entre avui i demà els anirà repartint ;)

Gemma ha dit...

gràcies Esther, maca

definitivament no té xip el gos!

així que es dirà Petit i el posarem en adopció.